Am facut propriul nostru Kilometru Verde !

cycling

Avand in vedere ca evenimentul pe care il asteptam de ceva vreme Eu, Vali si Catalin (mai erau si altii, dar azi s-a vazut care veneau si la eveniment la o adica…Cojo este scuzat, are copil, e de inteles), ne-am decis sa mergem pe un traseu care are in total cam 70Km.

Am plecat din Ploiesti, am mers pe directia Bucov, am facut stanga spre Plopu (ca am ajuns pana in Pleasa nu mai zicem…am uitat sa facem dreapta spre Plopu si noi mergeam linistiti…bine ca am intrebat un baranel sa fim siguri si uite asa ne-am intors putin), am ajuns la Nisipoasa, Varbila si ne-am intors pe partea Urlati-Albesti-Valea Calugareasca-Bucov-Ploiesti. Evident, am facut popasuri, pentru ca nu ne-a grabit nimeni, am avut tot timpul necesar sa mergem cat mai lejer. Recunosc, a fost putin greu datorita caldurii, dar am gasit mereu cate un petic de umbra la care sa ne odihnim putin picioarele si sa ne dezmortim fundul (da…la drum lung fara pantaloni speciali, iti cam amorteste..).

Am facut poze, ce-i drept cu telefonul meu, Vali neavand aparatul la el si era de inteles ca nu avea rost sa ia dupa el aparatura asa scumpa si sa riste sa pateasca ceva. Ma rog…in cazul lui si bicicleta daca patea ceva, tot il intepa inima, dar din fericire nu au fost incidente.

Cea mai memorabila parte a acestei drumetii de azi, a fost o coborare pe la Varbila, unde am prins (ma rog, si Vali si Catalin aveau kilometraje pe bicle) dupa spusele lor, toti 3, 65 de Km/ora. Aveam impresia ca zbor de pe sosea, dar senzatia era asa de misto, incat nu ma induram sa pun frana. Pana la urma ne-a deranjat un nesimtit care desi avea loc, s-a trezit sa ne claxoneze aiurea. Poate credea ca i se cuvine toata soseaua ca doar avea el Audi….ma rog, taran, n-ai ce-i face.

Per total, a fost o experienta frumoasa pe care noi 3 si daca sunt si alti doritori, vrem sa o repetam in cam 2-3 saptamani maxim. Traseul evident, nu va fi acelasi, sau poate da, daca sunt asa multi doritori si vor sa vada si ei coborarea aia :), dar in principiu la fiecare iesire vom face un alt traseu.
Mai jos puteti vedea traseul pe care l-am urmat, insa nu va luati dupa kilometri inregistrati de aplicatia mea Endomondo, aparent nu mi-a inregistrat corect, kilometrajele celor 2 companioni inregistrand 68Km parcursi pana la intrarea in Ploiesti.
Poate ca voi pune si pozele, dar dupa ce obtin aprobarea celor doi sa ii pun pe blog :)

Deci…cine mai vine cu noi data viitoare?

37 Comments

• Nu cred ca esti pregatit pentru un traseu de acest gen Tibi, decat daca in urmatoarele 2-3 sapt iesi zilnic macar 1 ora sa te pregatesti. Ai nevoie de putina conditie fizica sa rezisti pe caldura si atatia km.

• Dupa cum i-ai spus si lui Marius Matei trebuie sa dai de mine intr-un fel sau eu de tine , pt a stii cand mai are loc vreun eveniment din aceasta … :) m-ar interesa si pe mine sa vin :)

• Singura modalitate de a da de tine, ar fi un numar de telefon, un id de fb sau pe emailul care l-ai folosit sa lasi comentariu.

• Gata domnu, am cules datele, ti-am salvat numarul in agenda, ti-am dat add pe fb. Cand o sa fie momentul, te anunt cu ceva zile inainte.

1. Daca te intereseaza, la jumatatea lui iulie ma bate gandul sa fac un traseu de 765 km pe ruta: Mihailesti – Bucuresti – Ploiesti (unde estimez ca ajung pe la 9 dimineata in prima zi) – Slon – Nehoiu – Intorsura Buzaului – Brasov – Fagaras – Arpasu de jos – Curtea de Arges (adica fac Transfagarasanul) – Rosiorii de vede – Mihailesti. Sunt 6 zile de pedalat cu un numar de kilometri realizabili in cel mult 10 ore cu pauzele aferente.

• Necesita schimbarea vitezelor traseul asta ? Sunt pante care necesita pedalarea mai usoara .. am unele probleme cu schimbatoarele si nu pot merge decat pe foaia 2, pinionul 3 sau 4 [nu sunt sigur care pt ca unul din astea 2 este spart ] :)) si stau cam prost cu “cash’ul” pt a le schimba :|

• Drumul pana la Valeni, dus, e intr-o foaaaarte usoara urcare dar, ca sa iti raspund, da. Necesita schimbarea vitezelor. Si daca e cum am facut anul trecut, o sa aveti vant din fata aproape tot drumul.

• Uff :( Destul de aiurea… sa vad ce pot face cu alea si daca este dau un semn pe aici … pe cand aveai de gand sa faci cursa asta? :-?

• Intr-o duminica dimineata din Iulie. Plecarea e de la 9 din oras, pe la 10:45 ajungem acolo, la 11:00 plecam inapoi si pe la 13:00 suntem in oras.

Ideea e ca mergem fara oprire

• EmilyJanuary 27, 2013I’m a lurker!! Not that I want to lurk and not comment: an iPad doesn’t always allow you that luxury, ha ha! Beautiful post, you have gorgeously descriptive painterly la0g&ageu#823n;. Looking forward to a post about your mothers home place

Ideea e ca mergem fara oprire :)

2. Frumos!, si eu impreuna cu cativa prieteni am vrut sa participam la acest eveniment (Kilometru Verde) dar fiind anulat si optiunea cealalta, era ca sa zic cam peste puterile noastre (nu avem conditia fizica necesara) am decis urmatorul traseu, adica l-am parcurs ieri (Ploiesti – Paulesti(Padure, Lac) – Slanic), nu e un traseu impresionat dar destul cat sa ne pregateasca pentru mai mult.

• Conditia fizica necesara pentru Kilometrul Verde era cam aceiasi cu cea pentru traseul pe care l-am parcurs noi ieri. Ce-i drept, cu vreo 5-10Km mai putin de parcurs, dar am mers lejer noi, cu opriri, facut poze. Deci, am parcurs cei 70-75 de km in cam 6 ore. Nu ne-am dus sa ne grabim, ne-am dus sa facem sport si sa vedem si niste peisaje.
      Asa ca daca sunteti dornici, peste 2-3 sapt cand ne organizam iar, te anunt.

3. Acel traseu de la kilometru verde, la prima vedere nu pare complicat si chiar nu e, adica nu e ceva ce te-ar putea speria, e un drum drept :)) ce altceva, doar nu urcam vreun munte. Trafic nu e, asfalt din abundenta, singurul inconvenient e soarele care s-ar putea sa ne de-a batai de cap. (obligat: apa, ochelari de soare, sapca sau casca de protectie).
    Eu sunt interesat de acel traseu catre Maneciu, imi place locatia (lacul, dealurile).